ГОЛОВНА  |  НОВИНИ  |  НАГОЛОС  |  СТАТТІ  |  ІНТЕРВ'Ю  |  ХРЕНІКА
ОГЛЯД ПРЕСИ  |  ЧАТ  |  КОНТАКТИ  |  ІНФОРМАЦІЙНІ БАЗИ
     
 У Червонограді померла 100-річна мешканка. Напередодні з днем народження її вітав губернатор          Львів’ян просять утриматись від прогулянок парками          На перегоні «Сколе-Лавочне» залізничний рух здійснюють за допомогою тепловозів          Минулого року «Львівгазвидобування» ввело в експлуатацію 11 нових свердловин          Минулого року «Львівгазвидобування» ввело в експлуатацію 11 нових свердловин         

НОВИНИ

Рудьковський подає в суд на "Дзеркало тижня"

Міністр транспорту і зв’язку Микола Рудьковський подає судовий позов про захист честі, гідності та ділової репутації проти видання "Дзеркало тижня".Як повідомляє прес-служба міністерства, приводом для цього стала публікація в номері від 20 січня, де повідомлялося, що прем'єр Віктор Янукович підписав розпорядження про проведення щодо Рудьковського службового розслідування через створення загрози національній безпеці."Міністерство транспорту та зв’язку офіційно повідомляє, що всі звинувачення автора публікації на адресу Рудьковського є безпідставними", - йдеться в заяві. Як ідеться в заяві, автор статті при підготовці матеріалу фактично не доклав жодних зусиль для отримання думки самого міністра. "Для отримання коментаря журналіст вирішив зателефонувати міністру особисто, проігнорувавши факти його зайнятості. У прес-службу міністерства журналіст не звертався ні письмово, ні усно", - підкреслює міністерство. Також підозрілим є те, що і редакція, і сам журналіст проігнорували той факт, що ні Міністерство зовнішніх справ, ні Прем’єр-міністра, ні Секретаріат Президента не зробили жодних офіційних заяв, які доводили б причетність Рудьковського до будь-яких порушень міжнародної дипломатичної практики та порушення українського законодавства.Водночас з судовим позовом про захист честі, гідності та ділової репутації, керівництво міністерства має намір звернутися і в Комісію з журналістської етики з проханням дати оцінку роботі автора, "оскільки міністерство має великі підозри в замовному характері матеріалу, яким і пояснюються непрофесійні дії журналіста". Міністерство також зазначає, що Оразов і Ханамов не знаходились в міжнародному розшуку і жодних підстав відмовити їм у візиті та проведенні прес-конференції в демократичній державі не було."Крім того, прохання Рудьковського про надання їм віз мало неофіційний характер. Його телефонний дзвінок, як і дзвінок будь-якого іншого громадянина, не несе жодних розпоряджувальних функцій", - йдеться в заяві."Рудьковський не робив і не міг робити жодних заяв про те, "що рішення про в’їзд Оразова, Ханамова та інших прийняте вищим керівництвом України". Це твердження-плод фантазії автора", - підкреслили в міністерстві."По-третє, контакти між туркменськими політиками і Рудьковським носили неофіційний характер, були встановлені декілька років назад, і весь це час жодних претензій до цього спілкування не було", - йдеться в заяві. Міністерство наголошує, що версії про бізнес інтереси Рудьковського в Туркменістані не мають жодних підстав на існування. Його контакти з опозиційними політиками цілком логічні, оскільки він довгий час був одним з лідерів української опозиційної партії. "Оразов і Ханамов, проживаючи в Європі, мають найширше коло контактів з європейськими і американським посадовими особами, оскільки це є загальноприйнятою міжнародною практикою. І журналісту було достатньо заглянути і Інтернет, щоб в цьому переконатись", - йдеться в заяві. Таким чином, ця стаття в газеті "Дзеркало тижня", на думку Мінтрансзв’язку, "може бути визнана еталоном інформаційної провокації і чорного піару, спрямованого проти Миколи Рудьковського особисто". "Враховуючи все вищезазначене, єдиною метою написання статті було створення скандалу. Усі безпідставні звинувачення будуть спростовані судом у встановленому порядку", - підкреслюють у міністерстві.Українська правда
Українська правда, 20.01.2007 21:32:02

Цікавинки

НОВИНА ГОДИНИ

  Начальником УМВСУ у Львівській області став Михайло Цимбалюк »»  

ЧАТ З ЯРОСЛАВОМ РУЩИШИНИМ

  задати запитання  

Чи знаєте Ви, що...

У бюджеті Львова передбачено кошти для купівлі футбольного клубу «Ліверпуль». «Челсі» не стане чемпіоном ніколи! - заявив А. Садовий. »»

ЛЬВІВСЬКІ НОВИНИ

  У Червонограді померла 100-річна мешканка. Напередодні з днем народження її вітав губернатор »»  
  Львів’ян просять утриматись від прогулянок парками »»  
  На перегоні «Сколе-Лавочне» залізничний рух здійснюють за допомогою тепловозів »»  
  Минулого року «Львівгазвидобування» ввело в експлуатацію 11 нових свердловин »»  
  Минулого року «Львівгазвидобування» ввело в експлуатацію 11 нових свердловин »»  

НОВИНИ УКРАЇНИ

  Чому в МВС "чистка"? Постав питання та дізнайся більше »»  
  Кияни зробили перший крок до відставки Черновецького »»  
  Скандальному екс-губернатору знайшли роботу »»  
  Тарасюку не дали грошей через підписи »»  
  Мороз став на захист Рудьковського »»  

РЕЙТИНГ СТАТТЕЙ

  Перше львівське вбивство у новому році (оновлено 15. 01. о 18:41) »»  
  мансарда, яку збудував собі Стецьків »»  
  Мени 2006 року »»  
  підземний Культ »»  
  Іван Денькович - заступник голови Львівської облради, голова ЛОО партії ВО «Батьківщина», голова фракції БЮТ у облраді »»  

ВАШІ ВІДЗИВИ

Ну й кар"єра! Директор спортшколи, даїшник, керівник ментовського АТП. Цікаво, він хоч одне вбивств »»
Шановні львів'яни! Прийміть найщиріші співчуття. Вам знову зіпхали увесь той непотріб, який колись б »»
Косметичні рокировки нічого не дадуть.Треба чистити докорінно починаючи з пузатих полковників ДАІ »»
Це Балога. Але фото минулорічне »»
при всех Президентах за хорошие взятки жить можно »»
     
ГОЛОВНА  |  НОВИНИ  |  НАГОЛОС  |  СТАТТІ  |  ІНТЕРВ'Ю  |  ХРЕНІКА
ОГЛЯД ПРЕСИ  |  ЧАТ  |  КОНТАКТИ  |  ІНФОРМАЦІЙНІ БАЗИ
     
Rambler's Top100
© VGOLOS.COM.UA. Використання матеріалів з обов'язковим посиланням.
Думка редакції може не збігатися з думкою авторів. Редакція також не несе відповідальності за істинність інформації, наведеної в нередакційних матеріалах.

Передрук, копіювання, а також відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "PRESSTIME.COM.UA",
ЗАБОРОНЕНО В БУДЬ-ЯКОМУ ВИГЛЯДІ, лише з .

RSS/RDF: новини – http://vgolos.com.ua/export/news/     статті – http://vgolos.com.ua/export/articles/         Написати листа: