Головна | Стартова | Контакти | RSS
  Економіка
  Інфраструктура
  Нерухомість
  Торгівля
  Зв’язок
  Транспорт
  Туризм і рекреація
  Сільське господарство
  Паливо та енергетика
  Промисловість
  Фінанси
  Ринки і компанії
  Події


Курси валют НБУ 31.08.2009
USD 798.9 0.0000
EUR 1147.54 0.0000
RUB 2.5307 0.0000
PLN 280.778 0.0000
GBP 1306.4 0.0000




Мета новости...


Новини компаній

Енергетика

„Голосовий робот” користується все більшою популярністю у споживачів

28.08.2009 10:47

У липні 2009 року послугою „Голосового робота” скористалось 527 споживачів ВАТ „Львівобленерго”, що на 25% більше, ніж у червні 2009 року, та вдвічі більше, ніж у жовтні 2008 року. В першій половині серпня цього року послугою скористалось вже 509 споживачів.

ВАТ „Львівобленерго” нагадує, що кожен споживач не виходячи з дому може  дізнатись суму до оплати за спожиту електроенергію за допомогою  Автоматизованої довідкової інтерактивної системи („Голосовий робот”).

Щоб скористатись послугою „Голосового робота”, необхідно:
        Перший  крок:  зателефонувати за номером 295-19-14;
        Другий крок:     перевести телефон у тоновий режим;
        Третій крок:      ввести шість останніх цифр десятизначного коду.

Кожен споживач може знайти свій код на квитанції про оплату або інформаційній квитанції про стан розрахунків за спожиту електроенергію, які споживач отримує в місці оплати. Коди споживачів у зв’язку із впровадженням „Голосового робота” були змінені, тому слід брати до уваги квитанції, які видані після 1 серпня 2008 року.

Увага! Форма квитанцій у різних банках може бути різною, але код споживача вказується обов’язково.

Автоматизована довідкова інтерактивна система обладнана чотирма каналами зв’язку і працює цілодобово. Скористатись „голосовим роботом” можна лише з телефонного апарату, який має функцію тонового режиму. 

Інформація у базі „Голосового робота” оновлюється щоденно, однак стан розрахунків, який повідомляється системою, зміниться лише через два робочі дні після того, як споживач здійснив оплату за спожиту електроенергію.

Автоматизована довідкова інтерактивна система діє лише у Львові, в перспективі розглядається її впровадження у районах області. „Голосовий робот” вніс зручність в проведенні розрахунків і став ще одним кроком ВАТ „Львівобленерго” до підвищення якості обслуговування, створення максимально комфортних умов для споживача. 

Якщо у Вас виникають питання щодо функціонування довідкової системи, звертайтесь по телефону в район електричних мереж ВАТ “Львівобленерго”, який обслуговує Ваше помешкання: Франківський РЕМ — 237-49-05; Галицький РЕМ (центр) — 261-32-44; Галицький РЕМ (Сихів) — 223-05-68; Шевченківський РЕМ — 293-22-07, 293-22-08; Личаківський РЕМ — 237-49-07; Залізничний РЕМ — 233-30-02. Крім цього, телефон свого РЕМ можна дізнатися з бланку Договору про користування електричною енергією (пункт 32); з довідника споживача електроенергії; з рахунку-квитанції попередніх років.

Відділ корпоративних зв’язків ВАТ “Львівобленерго”


  Проголосувало (0)   1 2 3 4 5
Також читайте:
 Коментарі (0)

Залишити коментар

І'мя:
Коментар:
Введіть число зображене на малюнку:

Якщо ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.

Новини


Loading...

Новини компаній

ЛАЗ пояснив ситуацію з гуртожитками
07.08.2009 14:55, Коментарів (0)
Будьте уважними та обережними!
24.07.2009 14:26, Коментарів (0)

Підприємства

Групи підприємств



Новости Дня 
Rambler's Top100
Вголос інтернет-газета Copyright ©2009
Інформаційне агентство "Presstime.com.ua"
При повному або частковому відтворенні матеріалів активне посилання на Вголос обов'язкове.
Адмініcтрація сайту може не поділяти думку автора і не несе відповідальності за авторські матеріали
Система Orphus