All news News Home Home RSS RSS Twitter Twitter
  Економіка
  Інфраструктура
  Нерухомість
  Торгівля
  Зв’язок
  Транспорт
  Туризм і рекреація
  Сільське господарство
  Паливо та енергетика
  Промисловість
  Фінанси
  Ринки і компанії
  Події


Курси валют НБУ 17.03.2010
USD 791.49 0.0000
EUR 969.496 0.0000
RUB 2.5169 0.0000
PLN 237.796 0.0000
GBP 1166.94 0.0000





Статті економіки

Збитки

Буревій нашкодив «рекламщикам»

10.06.2010 17:01
Буревій нашкодив «рекламщикам»

Буревій 3 червня завдав шкоди операторам зовнішньої реклами.

Лише у Львові, як повідомила Вголос Інна Свистун, директор КП «Адміністративно-технічне управління» (здійснює нагляд за станом зовнішньої реклами у Львові), стихія зіпсувала понад 40 рекламних конструкцій.

«Деяким конструкціям були завдані незначні пошкодження, деяким – більш серйозні», - сказала вона.

Найбільшої шкоди буревій завдав 13 великоформатним рекламоносіям (6х3 метри), 9 з яких розташовані по вулиці Стрийській, 3 – на проспекті Червоної Калини і 1 – на вулиці Зеленій.

Білборд на Зеленій спричинив ще й незручності для львів’ян, бо від сильного вітру нахилився і завис на контактній мережі тролейбусної лінії, перекривши рух тролейбусів. «Але ми оперативно відреагували і протягом двох годин демонтували той пошкоджений рекламний засіб і рух електротранспорту відновили», - зазначила Інна Свистун. Демонтаж проводили за відсутності власника конструкції, позаяк він знаходиться у Донецьку.

В цілому у Львові налічується близько 2 500 носіїв зовнішньої реклами, в т.ч. понад 1 500 великого формату. Таким чином від буревію постраждали 2-3% від загальної кількості білбордів.

Масштаби руйнувань рекламних конструкцій по Львівській області не відомі.

Проте, за свідченням очевидців, 4 червня, наступного дня після буревію, на автошляхах області ще можна було спостерігати багато пошкоджених рекламних щитів, деякі з яких були буквально зігнуті до землі.

В Асоціації зовнішньої реклами України Вголос повідомили, що пошкодження рекламоносіїв внаслідок природної стихії трапляються доволі рідко. Якщо пошкодження і трапляються, то здебільшого через людський фактор – шляхом навмисного вандалізму та дорожньо-транспортних пригод, зазначив голова асоціації Артем Біденко. За його словами, з цих причин щороку псуються 5-7% рекламних носіїв.

Самі оператори зовнішньої реклами про збитки від буревію розповідають неохоче. У декількох компаніях оприлюднювати фінансові втрати відмовилися.

В одній з великих львівських компаній-рекламорозповсюджувачів, яка не постраждала від стихії, Вголосу розповіли, що значної частини пошкоджень можна було б уникнути, якби оператори встановлювали конструкції з підвищеною стійкістю до вітру.

Василь Скріба


  Проголосувало (0)   1 2 3 4 5
 Коментарі (0)

Залишити коментар

І'мя:
Коментар:
Введіть число зображене на малюнку:

Новини


Новини компаній

Підприємства

Групи підприємств


Загрузка информации о депозитах, кредитах, автостраховках каско и банковских ячейках от Maanimo.com…

LAST CHANGE %
Dow Jones 0.00 0.00 0.00
S&P 500 0.00 0.00 0.00
Nasdaq Comp 0.00 0.00 0.00
Nasdaq 100 0.00 0.00 0.00
FTSE 100 0.00 0.00 0.00
DAX 0.00 0.00 0.00
AEX 0.00 0.00 0.00
CAC 40 0.00 0.00 0.00
SMI 0.00 0.00 0.00
RTS 0.00 0.00 0.00
USD Index 0.00 0.00 0.00

Цікавинки

Завантаження...


Газета Ратуша Новости Дня