про політику та економіку
        A A
зробити стартовою
ГОЛОВНА  |  НОВИНИ |  НАГОЛОС |  СТАТТІ |  ОГЛЯД ПРЕСИ |  ЧАТ |  БЛОГИ |  ІНФОРМАЦІЙНІ БАЗИ  |  КУЛЬТУРА  |  ТУРИЗМ

СТАТТІ (АРХІВ)

„Совковий сервіс” європейських банків у Львові

У Львові сьогодні банків, як аптек і мобільних салонів, – майже на кожному куті. І кожному мешканцю нашого міста доводиться час від часу мати з ними справу. У більшості випадків це пов’язано з нескладними операціями (отримання кредиту чи відкриття депозиту), а з необхідністю сплатити рахунок, отримати чи обміняти гроші або ж відправити грошовий переказ. І напевно, не тільки нам доводилося, зайшовши в банк, чути: „Не займайте чергу, каса не працює, гроші ми вже не приймаємо і не видаємо”.

Банки дурять клієнтів з графіком своєї роботи

Наприклад, візьмемо центральні відділення „Райфайзен банк – АВАЛЬ” у Львові. На табличці з графіком їхньої роботи чітко написано, що вони працюють у робочі дні з 9.00 до 20.00. Але якщо Ви завітаєте до цього банку близько 19.00, то не сподівайтеся, що вас там обслужать, бо, виявляється каса банку насправді працює лише до 19.00. В цьому ми переконалися особисто.

Зрозуміло, що в цій ситуації Ви почуваєте себе, м’яко кажучи, дискомфортно і спантеличені, адже за мить перед тим, як зайти у банк, на власні очі бачили і прочитали інформацію про графік його роботи: з 09.00 до 20.00. Ніде інших додаткових оголошень про те, що каса працює лише до 19.00, ви не бачили ні при вході у банк, ні всередині нього.

Всі спроби з’ясувати, чому написи не відповідають дійсності, наштовхуються на роздратовані пояснення працівників, суть яких найчастіше зводиться до єдиного: „Бо так є і так в життю є. Банк правий, а ви, козли (так не кажуть, але про себе думають), приходьте завтра, у зручний для НАС час”.

Ми звернулися до експерта, працівника банківської сфери, який підтвердив нашу підозру про те, що реально „Райфанзен банк – АВАЛЬ”, і не лише він один, дурять клієнтів і надають їм якщо і правдиву, то далеко неповну інформацію про графік своєї роботи.

Отож, робочий графік банків реально складається з робочого часу самих працівників і оперативного часу (часу роботи з клієнтами та грошима) і ці графіки не співпадають. На табличці, як Ви розумієте, вказано реальний робочий день працівників банку, а от про оперативний час роботи не говориться ні слова.

Оперативний час ділиться на денний – до 17.45. Саме в цей час каса передає в сховище денну виручку, тому, як правило, у клієнтів в цей момент також нерідко виникають затримки з тим, щоб сплатити чи отримати гроші. Вечірній оперативний час роботи банків, який починається після 17.45, більшість банків свідомо скорочують приблизно на годину, щоб встигнути підрахувати гроші і остаточно закритися до моменту, вказаного на табличках ДЛЯ КЛІЄНТІВ.

Логіку та вигоду цих маніпуляцій з робочим часом нам складно збагнути. Зрозуміло одне – у „Райфанзен банк – АВАЛЬ”, який намагається позиціонувати себе як "відомий європейський банк", клієнтів просто зневажають.

Банки економлять гроші на обслуговуванні клієнтів

Одне із центральних відділень „Приватбанку” у Львові. Вечірній час, коли більшість працюючих людей поспішають до банків сплатити чи отримати гроші. Але у відділенні працює лише одна людина, яка оформлює операції, і одна з трьох кас, а клієнтів – море.

Те ж саме і у відділенні одного із вже нами згаданого „Райфанзен банк – АВАЛЬ”, розташованому у приміщенні Головпоштамту. Зрозуміло, що клієнти, які зненацька з вигуків касирки дізнаються про існування часу „Х”, коли каса перестане приймати гроші, лютують і не стримують своїх емоцій. На що отримують пояснення, що, виявляється, з ранку до 16.00 у тому ж „Райфанзен банк – АВАЛЬ” працює аж чотири каси. Отож, клієнти, приходьте зранку!

Звертаємося за роз’ясненням до експерта і з’ясовуємо, що робота касирів, які працюють у вечірній операційний час в банках, оплачується за підвищеним тарифом. Тобто банки банально економлять - їм вигідніше „послати” клієнтів, змусити їх бігати по два-три рази до себе, ніж створити нормальні умови роботи у вечірній час.

Банки незаконно збирають  інформацію про клієнтів

Інше відділення того ж „Приватбанку” у центрі Львова. При відкритті рахунку чи картки, працівниця банку в наказній формі вимагає від Вас заповнення анкети сторінок так, на чотири, з не одним десятком запитань про вас особисто, про членів вашої сім’ї, про те, чи маєте ви автомобіль, коли його купували, чи збираєтеся купувати нове авто, яка у вас квартира.

Далі всі питання нам просто не вистачило терпіння дочитати, бо й цього було досить, аби зрозуміти, що така інформація аж ніяк не узгоджується з метою нашого перебування у банку – відкриття звичайної картки для перерахування грошей. Коли ж ми звертнули на це увагу працівниці банку, то вона стала наполягати, що заповнення анкети є обов’язковим (плюс 40 хвилин обов’язкового очікування, доки попередній клієнт терпляче заповнює таку саму анкету). І лише після того, як ми попросили показати закон чи документ про те, що дійсно так - відступає.

У даному випадку нам навіть не треба звертатися до експертів, щоб зрозуміти, що банк не зовсім законними методами формує базу даних потенційних і реальних клієнтів. А що далі буває з цими базами і як вони реально використовуються (продаються, зливаються, чи сам банк вас постійно дістає), – це вже як вам Ваша фантазія підкаже.

фото: www.wpclipart.com




Вголос, 05.05.2007 15:11:30

Українська банерна мережа

ЦІКАВИНКИ:

ВАШІ ВІДЗИВИ


Я, 2007-05-16 13:34:15
Bankomat правий. Я нещодавно питав у товариша, який працює в крупній компанії, що спеціалізується на кредитуванні, які у них відсотки. Він назвав таку ж цифру: 46% при розрекламованих 12%. І в до цієї суми не входить страхування... Але народ рахувати не вміє - головне, щоб повівся на рекламу, а далі консультанти так задурять голову, що клієнт ще й дякуватиме :(
Bankomat, 2007-05-16 12:05:59
Я продаю кредити і скажу, що кредитів дешевших за 47 % річних просто не буває, щоб вам там не писали.
СЯСЯ, 2007-05-16 11:59:08
Спасибі за гарні поради.Думав брати кредит.але тепер остаточно передумав!!!!!!!!!!!!!
Віку і Клієнту, 2007-05-14 12:05:16
Ніколи не беріть кредит в Авалі - там намахують так, що шуба потім завертається, але нічого вже не можеш зробити. При кредиті в 10 тис. баксів - банківських платежів за обслуговування і т.д. накапало 600 у.о. - це ж просто пі...
321, 2007-05-14 11:59:11
Розказую, як я був клієнтом аваля на Липинського. Враження - Аваль самий гнилий банк - там всі тебе намагаются подоше тебе помутузити, про умови співпраці нічого не розказують, а лише коли ти зробив купу платежів і підписав всі документи, тобі розказують, що ти "попав" ще на купу грошей по всьому періоду співпраці, а я кщо ти щось скажешь то покажуть все своє невдоволення тобою, типу чого ти взагалі сюда прийшов, ми і так робимо тобі послугу, тим що, дозволяємо тобі платити нам купу грошей нізащо... А у всі наступні рази на тебе будуть дивитися злими поглядами і обслуговувати з таким виглядом ніби від серця відривають, а тобі віддають. Трішки сумбурно, але це чиста правда. Якщо керівництво Авалю зацікавиться, я можу повторити свої слова в їх присутності і присутності працівників даного відділення.
черга в банку, 2007-05-09 14:22:10
Черги в "Райфайзені" як за Совка за дефіцитом. У вечірній час працює одна каса, яка обслуговує чергу і водночас приймає вечірню виручку поза чергою. Тому стояння в черзі розтягуються на години! Людині, яка після роботи о 18.00 (бо вдень, коли працює кілька кас, вона на роботі) стала в чергу навіть не світить підійти до заповітного віконечка каси.Чарівна касирка із славним галицьким імям Уляна Шептицька кричить, що бланки скінчилися (?!!!), що вона рівно о 19.00 закриє касу і понаднормово ані секунди не працюватиме! Якщо підприємці з виручкою - це клієнти, то хто тоді люди в черзі? Одна така стояла півтори години, тільки для того, щоб їй сказали, що на її карточку гроші з заводу не перечислили. При цьому інші клерки "Райфайзену" на Головпошті били байдики: теревенили по телефону на явно неслужбові теми, ганяли чаї, залицялися і т.д. Якщо bankir каже, що "потріндєть " - норма, але чому коштом клієнта?!! Дурдом якийсь, а не банк.
перо, 2007-05-08 17:08:45
Маючи якось потребу відкрити валютний рахунок в Авалі, я вирішив запитати про умови в двох відділеннях. І уявіть собі - плата за відкриття суттєво відрізнялась! Після того я преспокійно пішов в Укрсиб і полагодив усе без клопотів. Коли я зауважив у працівниці останнього блокнот з логотипом Авалю, я збагнув, як люблять в поштово-пенсійному кваліфікований персонал.
bankir, 2007-05-08 14:36:36
по-перше, щодо невідповідності режимів роботи до реальної ситуації, на жаль, щира правда, але в тому не має жодного злого умислу банків по відношенню до своїх клієнтів. Причина - людський фактор: далеко не кожен працівник відділення банку розуміє, що не задоволений клієнт сьогодні = відсутність прибутку завтра, то ж і курять бамбук у не передбачений для цього час. Можна подумати, що якщо до Вас на роботу прийде ліпший друзяка, то ви будете сумлінно виконувати свої посадові обов'язки. А потріндєть? Це не правильно, але так є. І нема чого звинувачувати банки у вселенській змові проти дописувасів vgolosу. По-друге, щодо того буцім-то банки відмовляються видавати назад депозити і дурять позичальників. ну гоните ви, хлопці-дівчата, всі умови співпраці між банком та клієнтом визначаються угодою, яка підписується двосторонньо. Стверджуєте, що Вас дурять - Ви на це дали письмову згоду, чи не так? По-третє, щодо того, коли не дають кредиту з ідеологічних міркувань... Див. про людський фактор...
Ольга, 2007-05-07 16:27:36
"райфайзен" аваль - повний отстой!. Здати гроші ще можна, о отримати назад свій депозит - дуже трудно
Юрій, 2007-05-07 16:07:10
З Приватбанком підверджую. На відкриття звичайної картки (не кредитної) почали вимагати заповнювати "талмуд". Після того, як прямо сказав що не вважаю за потрібне вказувати подібні дані, відразу "з'їхали".
123, 2007-05-07 10:24:02
підтверджую щодо Приватбанку. У мене знайомі бради кредит на квартиру, і у вже загаданій в статті анкеті розповіли про свої доходи, що у них машина, що їх лиш двоє. Через місяць машину вкрали. ну може співпадіння. А от і ще одна історія. Мій знайомий, який на заробітках в Англії, відкрив своїм батькам рахунок у Приваті. Через кілька місяців батьки прийшли з карточкою в банк, а їх відповіли, що ніякого рахунку у них нема. І це не дивлячись на те, що ті прийшли з карткою! А які махінації у Приваті з викрадення депозитів, про які вже преса не раз писала!
вік, 2007-05-06 19:52:16
Про кредити в райфазені взагалі окрема тема! Пишуть одне, а недають бо ім не подобаеться то що людина займаеться нетакім бізнесом.він ім приносить довідку про доходи що він заробляе на місяць 30000 грн. А ім його бізнес не до вподоби. НЕДАЛИ. І письмової відмови теж не дали.
клієнт, 2007-05-05 15:28:09
банки не тільки з графіком дурять. кредити - ось головний обман
Залишити відгук
Автор
E-mail
Повідомлення

НОВИНА ГОДИНИ

  Вітаємо передплатників та читачів з Новом роком та Різдвом! »»  

Чи знаєте Ви, що...

… масони – найвідоміше таємне товариство; »»

ЛЬВІВСЬКІ НОВИНИ

  Вітаємо передплатників та читачів з Новом роком та Різдвом!  »»  
  Хто в Європі чемпіон по випивці на свята?   »»  
  Львів планує отримати 70 млн. грн. до бюджету у 2009 році від продажу землі  »»  
  2008 року Львів виконав план надходжень від продажу землі лише на третину  »»  
  Львівщина увійде в новий рік з найбільшими боргами по зарплаті перед працівниками бюджетної сфери - Секретаріат президента  »»  
  Львівські «свободівці» відсвяткують Новий рік та 100-річчя з дня народження Бандери на Говерлі  »»  
  Комарницька міськрада вирішила провести перепоховання солдатів НКВС сьогодні  »»  
  У 2009 році Львівобленерго планує витратити 108 млн. грн. на покращення роботи електромереж на Львівщині  »»  
  Правоохоронці виявили 10 кг піротехнічних виробів, які незаконно збувалися в одному з магазинів Борислава  »»  
  Львівський міськвиконком виділив трикімнатну квартиру олімпійському чемпіону Олександру Петріву  »»  
  Проект будівництва у Винниках музейного комплексу історії побуту етнічних українців Надсяння, Холмщини, Лемківщини та Підляшшя завершений  »»  
  Львівська облрада затвердила графік прийому громадян Сеником та Козак на 2009 рік  »»  

НОВИНИ УКРАЇНИ

  Бандера і "бандери" »»  
  ГАЗПРОМ ПРОДАВАТИМЕ УКРАЇНІ ГАЗ ПО 418 ДОЛАРІВ »»  
  Україна починає "обробляти" Європу »»  
  НАФТОГАЗ НЕ ПОГОДИВСЯ НА УМОВИ ГАЗПРОМУ, БО ВОНИ ЗБИТКОВІ. Але готовий домовлятися »»  
  Ющенко дав на газові переговори 7 днів »»  

РЕЙТИНГ СТАТТЕЙ

  Зварич і могорич з мільйона лимонів »»  
  Суддя Зварич в обіймах Васюника »»  
  Емомалі Рахмон на львівській землі »»  
  Відкриття Музею пошти »»  
  Мітинг-попередження від ПОРИ »»  

ІНФОБАЗИ

  Персоналії»»  
  Групи підприємств»»  
  Підприємства»»  

БЛОГИ

 

Юрій Візняк
Нехай щастить кожному у Новому 2009 році!
 
 
Юрій Шведа
Куди нас веде парламентське простацтво?
+ усі блоги
 
Журнал Золотий резерв

СПЕЦПРОЕКТИ

  Серіал "МЕРІЯ"»»  
  Круглий стіл експертів і політиків»»  
  Зміни влади на Львівщині»»  
  Шенген»»  
  Вибори 2007 на Львівщині»»  
  Євро-2012 у Львові»»  
  Все про львівських VIPів»»  

ВАШІ ВІДЗИВИ

секс порно секс http://pavlialeksej45.narod.ru/ http://pavlialeksej45.narod.ru/filmi-2008/  »»
секс порно секс http://pavlialeksej45.narod.ru/ http://pavlialeksej45.narod.ru/filmi-2008/  »»
Хто ж того не знає, а чи хтось взявся його виганяти - чи тільки вибрати можуть таке щастя для міста? »»
Привітання від начальника міліції Пісного шановні галицькі хруні я крав і буду красти ,а ви мітингуй »»
Садовий то брехлива падла через Галицькі інвестиції пограбував людей а тепер косить під порядного то »»
                Новости Дня деревообробний портал 
        Написати листа:       Дизайн: А. Черкашин
Rambler's Top100
© VGOLOS.COM.UA. Використання матеріалів з обов'язковим посиланням.
Думка редакції може не збігатися з думкою авторів. Редакція також не несе відповідальності за істинність інформації, наведеної в нередакційних матеріалах.

Передрук, копіювання, а також відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "PRESSTIME.COM.UA",
ЗАБОРОНЕНО В БУДЬ-ЯКОМУ ВИГЛЯДІ, лише з .